مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از افزایش ۸۵ درصدی اعزام‌های نوروزی استان به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حامد دارابی ، با اشاره به افزایش چشمگیر اعزام‌های نوروزی استان به عتبات عالیات اظهار کرد: نوروز ۹۶ تعداد کاروان‌های اعزامیاز استان کرمانشاه به عتبات عالیات ۳۴ کاروان بود که این تعداد در نوروز امسال با رشدی ۸۵ درصدی به ۵۴ کاروان افزایش یافت.

وی افزود: ۲۱۶۰ کرمانشاهی نوروز ۹۷ خود را درعتبات عالیات سپری کردند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه یکی از دلایل افزایش اعزام زائرین عتبات عالیات در نوروز امسال را تغییر در بسته‌های سفر عنوان کرد و گفت: درسال‌های گذشته بسته‌های سفرنوروزی به عتبات عالیات هفت روزه بود، اما امسال این بسته‌ها را به شش و پنج روز کاهش دادیم که این مسئله باعث افزایش اعزام‌ها و نیز کاهش قیمت تمام شده سفر برای زائرینشد.

دارابی گفت: در حال حاضر روزانه یک کاروان ۴۰ نفره از استان کرمانشاه عازم عتبات عالیات می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته چهار دفتر غیرمجاز اعزام را پلمب کردیم، گفت: این دفاتر امسال با تغییر شیوه کار بصورت کاروان‌های "آزاد بر" در مکان‌های مختلف اقدام به

فعالیت و توزیع شماره‌هایی برای اعزام به عتبات عالیات می‌کنند. این افراد قیمت‌هایی پائین‌تر از قیمت مصوب سازمان حج و زیارت را برای اعزام اعلام می‌کنند که این مسئله باعثترغیب مردم و سفر آنان با این کاروان‌ها می‌شود، اما پس از ورود به سفر به انواع مختلف هزینه‌هایی را از زائرین دریافت می‌کنند که عملا هزینه‌های تمام شده سفر زائر را بیش ازقیمت مصوب سازمان می‌کند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه عنوان کرد: فعالیت این کاروان‌ها غیرمجاز بوده و مردم باید با هوشیاری فریب قیمت‌های پائین آن‌ها را نخورند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار