رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۷ دو پردیس آموزشکده سما را در استان راه اندازی می‌کنیم.
کد خبر: ۵۸۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیروس احمدی  با اشاره به فعالیت دو آموزشکده و دو پردیس سما در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، دالاهو و سرپل ذهاب،اظهارکرد: در نظر داریم تا پایان امسال دو پردیس آموزشکده سما را در شهرستان پاوه و بخش قلعه شاخانی بیلوار کرمانشاه راه اندازی کنیم.

وی مهارت محوری را اصلی ترین رسالت آموزشکده های سما عنوان کرد و افزود: در استان کرمانشاه آموزشکده های فنی وحرفه ای سما 3500 دانشجو را تحت پوشش آموزش هایمهارتی قرار داده اند.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد استان کرمانشاه گفت: این مرکز با دارا بودن بزرگترین و مجهزترین کارگاه های آموزش مهارت در سطح استان تلاش دارد فارغالتحصیلانی را تحویل جامعه دهد که مستقیما نیاز بازار کار را پاسخگو باشند.

وی توسعه کمی در شهرستان هایی که فاقد مرکز مهارت آموزی هستند را از اولویت های مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد استان کرمانشاه اعلام کرد.

احمدی همچنین از راه اندازی چهار مدرسه سما در استان طی امسال خبر داد و تصریح کرد: درحال حاضر در سطح استان 9 مدرسه سما از مقطع ابتدایی تا متوسطه به 1500 دانشآموز خدمات آموزشی ارائه می‌دهند.

وی سهم استان کرمانشاه از تعداد دانش آموزان مدارس سما در سطح کشور را تنها نیم درصد عنوان کرد و افزود:برای افزایش این تعداد برنامه داریم.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت تمام مدارس سما در استان کرمانشاه پُر است، تاکید کرد: متقاضیان زیادی برای تحصیل در این مدارس داریم، اما از آنجایی که محدویت فضا داریممجبوریم دانش آموزان معدودی را از طریق آزمون پذیرش کنیم.

 

 

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار