مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی نمایشگاه حمایت از کالا و صنعت ایرانی در کرمانشاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،بنفشه امامی‌نیا امروز از برپایی نمایشگاه حمایت از کالا و صنعت ایرانی در کرمانشاه خبر داد.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه ادامه داد: نخستین دوره نمایشگاه حمایت از کالا و صنعت ایرانی در سال‌جاریبا حمایت استانداری، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری نمایشگاه مذکور، اضافه کرد: نمایشگاه حمایت از کالا و صنعت ایرانی از سوم تا هفتم اردیبهشت‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در بوستان شاهد برگزار می‌شود.

امامی‌نیا هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدکنندگان ایرانی عنوان کرد و گفت: در سالی که با‌نام حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است می‌کوشیم در این راستا قدم برداریم.

این مسؤول از تولید کنندگان و صاحبان صنایع کالا‌های ایرانی خواست برای مشارکت در نمایشگاه حمایت از کالا و صنعت ایرانی به امور اداری نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد محل دائمی نمایشگاه‌ها مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۸-۱۷-۱۱-۳۸۳۸۲۳۰۳، (۰۹۱۸۷۲۳۹۰۹۶ امامی‌نیا)، (۰۹۱۸۶۸۱۵۰۹۸ آزادی) تماس بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار