فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با یادآوری نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: پلیس با تمام توان آماده است شعار سال را عملیاتی کند.
کد خبر: ۵۸۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در صبحگاه عمومی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: اولین اقدام عملی پلیس برای تحقق شعار سال تقدیم شهیدی سرافراز و وظیفه شناس بود که در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تاکید کرد: امروز همه فرماندهان، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی آماده جانفشانی در راه نظام و انقلاب اسلامی هستند و این را با تقدیم ده‌ها و صد‌ها شهید اثبات کرده اند.

سردار امان اللهی همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح نوروزی پلیس، گفت: در این ایام یش از ۵ هزار نفر از همکاران ما در بخش‌های مختلف کار تامین امنیت شهر‌ها و جاده‌های استان را برعهده داشتند و ۴۲ ایستگاه پلیس در کنار اقامتگاه‌های مسافران نوروزی و همچنین اماکن گردشگری دائر شد تا در صورت نیاز به کمک مردم و مسافران نوروزی بشتابند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: حضور موثر همکاران پلیس در حوزه‌های مختلف باعث رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی شد که جای قدردانی دارد.

وی یادآور شد: یکی دیگر از ثمرات طرح نوروزی پلیس، کاهش محسوس سرقت‌ها و کاهش درگیری‌ها و مزاحمت‌های خیابانی بود که مردم این افزایش امنیت عمومی را به خوبی احساس کردند.

سردار امان الهی افزود: در نوروز ۹۷ با وجود افزایش ۱۵ درصدی تردد جاده‌ای شاهد کاهش ۵ درصدی تصادفات بودیم که این موضوع با حضور همکاران ما در پلیس راه و در عین حال همکاری خوب مردم حاصل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش حفظ و افزایش امنیت موجود در استان را یکی از رویکرد‌های مهم پلیس در سال ۹۷ برشمرد و گفت: در سال‌های اخیر اقتدار پلیس امنیت پایداری برای مردم رقم زده و در مقابل اجازه هرگونه ناامنی را از هنجارشکنان گرفته است.

وی در پایان همچنین از همکاری مردم با پلیس قدردانی و اظهار کرد: هر قدر این تعامل و همراهی افزایش یابد شاید وضعیت بهتری در جامعه خواهیم بود و عرصه بر اخلاگران نظم و امنیت عمومی تنگ‌تر از قبل می‌شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار