نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: امهال وام‌ها که از سوی دولت وعده داده شد، عملی نشده و مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،فرهاد تجری ، اظهار داشت: مسؤولان باید رسیدگی به ؛مشکلات زلزله‌زدگان و رفع آن را در اولویت کاری قرار بدهند و در این میان تهدیدات گرم شدن هوا، دفع نامناسب زباله‌ها و شیوع بیماری‌های واگیردار دغدغه‌های جدی است.

وی با اشاره به اینکه سلامتی زلزله‌زدگان ممکن است مورد تهدید قرار بگیرد، ادامه داد: امهال وام‌ها که از سوی دولت وعده داده شد، عملی نشده است و در این شرایط مردم به قول دولتمردان اعتماد کرده‌اند و اقساط وام‌ها را پرداخت نکرده‌اند که با توجه به اجرایی نشدن این وعده، مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی امهال نشدن وام‌ها را ناشی از قصور دولت دانست و گفت: اعتماد به دولت این نتیجه بد را داده است و در مراجع قضایی قابل پیگیری است.

تجری محقق نشدن وعده امهال وام‌های مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه که توسط دولت‌مردان مطرح شد را موجب متضرر شدن مردم برشمرد و افزود: کمک‌های مردمی به جمعیت هلال‌احمر باید به‌صورت مستقیم به زلزله‌زدگان داده شود ولی زمزمه‌هایی مبنی بر خرید کولر آبی برای زلزله‌زدگان شنیده می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه کولر آبی در مناطق زلزله‌زده خاصیت ندارد و خرید آن غلط است، تصریح کرد: این اقدام هدر دادن کمک‌های مردمی است و نیازهای مردم باید به‌صورت میدانی بررسی شود.

*تکمیل پروژه‌های دولت با کمک‌های مردمی!

وی با اشاره به اینکه زلزله‌زدگان نیاز واحد ندارند و مردم باید در انتخاب آزاد باشند، خاطرنشان کرد: کیفیت اجناس باید مناسب باشد و کمک به هلال‌احمر کمک به دولت نیست، بلکه کمک مردم به زلزله‌زدگان است و نباید صرف ساخت زیرساخت‌هایی شود که در واقع باید با منابع دولتی تکمیل شود و این کمک‌ها باید زودتر به‌دست زلزله‌زدگان می‌رسید.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ابزار نظارتی و قانونی برای رسیدگی به این موضوع استفاده می‌کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار