مسؤول کارگروه بهداشت و درمان آستان قدس رضوی استان از توسعه فعالیت‌های گروه جهادی بهداشت و درمان رضوی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،، علی محمدی در نخستین نشست کارگروه بهداشت و درمان رضوی صبح امروز با حضور مسؤولان استانی در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت:‌ ارائه آموزش‌های لازم و تخصصی به خادمیاران رضوی در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی را در دستور کار داریم.

مسؤول کارگروه بهداشت و درمان آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ضمن تاکید بر توسعه اقدامات عملی و کاربردی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق حمایت از کالای ایرانی گزارشی از عملکرد این کارگروه در سال ۹۶ را ارائه کرد.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های کلی آستان قدس رضوی مبنی بر گسترش فعالیت‌های بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان بحمدالله شرایط خوبی فراهم شده و بسترهای جدیدی در جهت افزایش این اقدامات مهیا شده است.

این مسؤول اظهار داشت: تلاش داریم ان‌شاءالله با همکاری خادمیاران رضوی این استان وعزم جدی در سال جدید درعرصه‌ های جدیدی خدمات را را با جدیت دنبال کنیم.

گفتنی است، خادمیاران و مسؤولان آستان قدس رضوی در استان در این نشست با محوریت کارگروه بهداشت و درمان به بحث و بررسی موضوعات مطرح شده پرداختند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار