مسلم الماسی در گفتگو با تابناک:
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از انهدام یک باند تهیه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 15 April 2018

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت : در راستای مقابله با موادمخدر درسطح شهرستان پاوه، با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و عوامل انتظامی شهرستان پاوه در دو عملیات جداگانه اقدامات بسیار موثری صورت گرفت.

وی افزود : در یک عملیات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه دو نفر که قصد داشتند مقدار تقریبا یک کیلو گرم تریاک را به شهرستان پاوه وارد کنند،دستگیر شده و روانه زندان شدند.

دادستان پاوه ادامه داد و گفت : دریک عملیات دیگر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و پلیس مواد مخدر شهرستان پاوه،یک باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی درشهرستان پاوه متلاشی گردید و مقادیر بسیار زیادی مواد پیش سازه ساخت مواد مخدر صنعتی(شیشه)تقریبا ۹۰لیتر،کشف و ضبط گردید و دو نفر از متهمین روانه زندان شدند.

الماسی ضمن تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر گفت : در اینجا جا دارد از زحمات پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه و پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان پاوه و نیز عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تقدیر وتشکر شود،که باهوشیاری خود ضربات خوبی را به توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان پاوه وارد کردند.

گفتگو از فرهاد صالحی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار