ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با تابناک:
رئیس دادگاه ۲ کیفری پاوه از شروع مجدد کار خود در سال ۹۷ در دادگستری شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 15 April 2018

ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: در اسفند ماه سال ۹۶ یکسری فرم جهت بازنشستگی و امورات خاص اداری به ما داده شد و ما هم طبق روال قانونی باید آنها را تکمیل میکردیم.

ایشان افزودند:در تاریخ ۹۶/۱۲/۲۸ در جلسه درس اخلاق هفتگی که با حضور ریاست محترم دادگستری و سایر قضات و پرسنل دادگستری اعم از برادران و خواهران صحبت هایی داشتیم و ضمن بیان مطالبی، از زحمات قضات و پرسنل دادگستری در سال ۹۶ تقدیر و تشکر نمودم.

ماموستا قادری ادامه دادند:در پایان کلاس اعلام کردم احتمالا در سال ۹۷ نتوام در دادگستری بمانم؛ لذا نامه ای خدمت ریاست محترم کل دادگستری استان کرمانشاه نوشتم و رونوشت نامه را به مقام محترم عالی دستگاه قضاء حضرت آیت الله آملی لاریجانی، ارسال و در آن از همکاری و بزرگواری آنها تشکر و ماندن در دادگستری و ادامه کار را به نظر آنها موکول کردم.

حاج ماموستا قادری ادامه دادند:در روز ۹۷/۰۱/۲۲ جناب آقای میرشریفی، مدیر کل محترم کارگزینی قضات قوه قضائیه تماس گرفتند و ضمن صحبتهایی که با هم داشتیم بسیار محبت کردند و در نهایت گفت نامه شما را مطالعه کردم؛ هم بنده و هم جناب آقای حجت الاسلام امینی معاونت محترم منابع انسانی قوه قضائیه و هم سایر مقاماتی که با آنها صحبت کرده ام همه در یک جمله اعلام میکنیم که لازم است جهت خدمت به مردم، نظام جمهوری اسلامی و دادگستری، همچنان همراه ما باشید، لذا با رفتن شما موافق نیستیم.

ایشان تصریح کردند: با این اوصاف با رفتن اینجانب موافقت نشد و در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان پاوه و نظام اسلامی به کار خودم ادامه می دهم؛ علی هذا از بزرگواری همه بزرگواران تهران بخصوص جناب حجت الاسلام امینی معاونت محترم منابع انسانی قوه قضائیه و جناب آقای میرشریفی مدیرکل کارگزینی قضات و همچنین ریاست محترم دادگستری استان کرمانشاه و پاوه و پرسنل محترم دادگستری و مردم شریف منطقه که در این مدت به شیوه های مختلف اظهار لطف و محبت کردند؛ سپاسگزارم و از درگاه حق تعالی متواضعانه خواهانم به من کمک کند بیش از گذشته در خدمت مردم عزیز منطقه، انقلاب اسلامی و دادگستری استان باشم. ان شا الله

گفتنی است ماموستا قادری روز پنجشنبه در محل کار خود حاضر شدند و فعالیت خود در دادگستری پاوه را از سر گرفتند.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار