حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: ۷۷ طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شده است.
کد خبر: ۵۹۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 15 April 2018

حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:برای راه اندازی این طرح‌ها بیش از ۱۳۹ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای ایجاد اشتغال و بهره گیری از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون ۲۰۷ طرح به کمیته فنی استان ارسال شده که ۸۰ طرح آن تصویب شده و ۷۷ طرح نیز جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند

فرماندار روانسراظهار داشت: سه بانک عامل شهرستان نیز تسهیلات هفت طرح را به میزان ۲۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند.

ویسمرادی با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات باید جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند، گفت: لازمه توسعه هر چه بیشتر در روستا‌ها ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب است.

وی افزود: این تسهیلات با کارمزد چهار تا ۱۰ درصد در اختیار متقاضیان دارای طرح در سطح روستا‌ها و مناطق عشایری استان قرار خواهد گرفت و هیچ محدودیتی برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران نداریم.

فرماندار روانسر ابراز داشت: بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال کشور، در سال گذشته زمینه اشتغال ۶۲۴ نفر در بخش‌های مختلف در این شهرستان فراهم شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار