مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: ۴۰ درصد از اماکن ورزشی استان فرسوده است و نیاز به تعمیر دارند.
کد خبر: ۵۹۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 15 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون ، از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر اماکن ورزشی فرسوده استان در سال ۹۷ خبرداد و اظهار کرد: ازاین میزان اعتبار، یک میلیارد تومان برای اماکن ورزشی شهرستان کرمانشاه و مابقی برای سایر شهرستان‌های استان هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر کار تعمیر و مرمت اماکن ورزشی اکثر شهرستان‌های استان آغاز شده و در شهرستان کرمانشاه نیز تعمیر هشت مجموعه بزرگ ورزشی بویژه استادیومآزادی را در دستورکار قرار داده‌ایم.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه این میزان اعتبار را برای تعمیر و نگهداری از اماکن ورزشی استان ناکافی عنوان کرد و افزود: با توجهبه اینکه طی سنوات گذشته دربحث تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی استان اعتبار چندانی اختصاص نیافته، اکنون حداقل به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم تعمیرات اساسی رادر همه اماکن ورزشی نیازمند به تعمیر استان انجام دهیم.

به گفته این مسئول حدود ۴۰ درصد از اماکن ورزشی استان فرسوده و نیازمند به تعمیر هستند.

وی همچنین از افزایش سرانه ورزشی استان خبر داد و افزود: سرانه ورزشی استان در بخش فضا‌های تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان ۸۴ سانتیمتر و بالاتر از میانگین کشوریاست.

سال افزون عنوان کرد: درصورت تخصیص اعتبار و اتمام چند پروژه ورزشی در دست اقدام، می‌توانیم این سرانه را به یک متر و ۳۰ سانتیمتر ارتقاء دهیم.

وی یادآورشد: هم اکنون میزان سرانه فضا‌های ورزشی استان با احتساب فضا‌های بخش خصوصی یک متر و ۱۰ سانتیمتر است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار