رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می‌کنیم سه کاراته کای کرمانشاهی در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکاراتا حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 15 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،ناصر محمد صالحی، با بیان اینکه کرمانشاه پتانسیل های بالایی در رشته کاراته دارد، افزود: در بخش بانوان پگاه زنگنه و محدثه آقایی و در بخش مردان هامون درفشی پور، سعید احمدی، مهدی خدابخشی، علی مسکینی و سامان حیدری از ورزشکاران شاخص و مدال آور کاراته استان کرمانشاه هستند.

وی به در پیش بودن مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کنیم از استان کرمانشاه حداقل سه کاراته کا در این رقابت ها حضور داشته باشد.

محمدصالحی بابیان اینکه مسابقات جاکارتا دارای حساسیت بالایی برخوردار بوده و رقابت برای حضور در آن بین ورزشکاران تنگاتنگ است، تاکید کرد: حمایت های لازم را از ورزشکاران کاراته کای استان خواهیم داشت تا با رفع مشکلات و موانع بتوانند در مسابقات 2018 جاکارتا حضور داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه ورزشکاران کاراته کای کرمانشاهی بخش اعظم هزینه های حضور در مسابقات را شخصا پرداخت می کنند، هرچند که اداره کل ورزش وجوانان نیز کمک هایی در این زمینه دارد اما جوابگو نیست، لذا خیرین و علاقمندان به ورزش استان که می خواهند افتخاری دیگر نصیب ورزش استان شود باید از این ورزشکاران حمایت کنند.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: با توجه به المپیکی شدن رشته کاراته درسال گذشته، برای حضور ورزشکاران کاراته استان در رقابت های 2020 المپیک برنامه ریزی خواهیم کرد.

محمدصالحی همچنین از عضویت مجدد پگاه زنگنه کاراته کای کرمانشاهی در تیم ملی کاراته بانوان خبرداد و اظهار کرد: این بانوی کرمانشاهی سالیان متمادی از جمله قهرمانان این رشته درکشور و کاپیتان تیم ملی کاراته بوده است.

در استان کرمانشاه 17 هزار ورزشکار در رشته کاراته فعالیت می کنند که از این تعداد شش هزار و 800 نفر بیمه ورزشی دارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار