عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبعث را مبداء تاریخ هدایت انسان‌ها به نور، راستی، انسانیت و بزرگی عنوان کرد و گفت: اسلام همیشه تازگی دارد و جوابگوی نیازهای انسان‌ها است.
کد خبر: ۵۹۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 15 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،آیت‌الله حسن ممدوحی ، اظهار داشت: حضرت محمد(ص) به‌عنوان پیامبر و آخرین فرستاده خداوند، کامل‌ترین دین را برای بشریت از سوی خداوند متعال ابلاغ کردند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر اینکه خداوند برای هدایت انسان‌ها در تمام دوران در جهان، دین اسلام را مایه هدایت قرار داده است، عنوان کرد: اسلام دینی کامل است که آموزه‌های ارزشمند آن در هر زمان و هر مکانی تازگی دارد و جوابگوی نیازهای انسان‌ها در تمام موضوعات است.

وی با اشاره به اینکه عصر جاهلیت دوران تاریکی بود که بت‌پرستی، زنده‌به‌گورکردن دختران و توحش در آن وجود داشت، ادامه داد: مبعث پیامبر اسلام(ص) کامل شدن لطف خداوند متعال به بشریت است.

این استاد برجسته اخلاق بعثت را مبداء تاریخ هدایت انسان‌ها به نور، راستی، انسانیت و معنویت است، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) با دریافت وحی از سوی خداوند و توسط جبرئیل در شرایط بسیار سخت مقابله کفار توانست ندای اسلام را به گوش انسان‌ها برساند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار