رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: توسعه رشته های "کاربرد محور" که نیازهای کنونی بنگاه های تولیدی و جامعه را پوشش دهد، مورد تاکید قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۵۹۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 16 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدرضا حبیبی ، باا شاره به نامگذاری سال 97 تحت عنوان سال"حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: برای اجرایی کردن و تحقق این شعار دانشگاه ها باید راهکارهای علمی و عملی را مورد توجه قرار دهند.

وی به لزوم تعامل بیشتر دانشگاه ها با صنایع کشور جهت ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: همچنین حرکت مدیران و مسئولین به سمت مصرف و حمایت از کالای ایرانی باید به شکلی واقعی باشد، چرا که این روند ورود کالای خارجی به کشور تنها با ارائه الگوهای عملی کاهش می یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه باید موانع روی تولیدکنندگان را برای تولید بیشتر و باکیفیت‌تر برداشت، اضافه کرد: درصورت تحقق این موضوع می توانیم شاهد پیشرفت همه جانبه کشور و مردم ایران باشیم.

حبیبی همچنین با تاکید براینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان کرمانشاه در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزهایی را انجام داده، افزود: تمام واحدهای استان را موظف کرده‌ایم تا کالاهای مورد نیاز مصرفی و سرمایه ای خود را تنها از تولیدات داخلی تامین کنند.

وی بابیان اینکه تولید خودباوری در دانشجویان و ایجاد اعتماد به نفس در سه راس دانشگاه(اساتید، کارمندان و دانشجویان) را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: توسعه مراکز رشد، تحقیقاتی و بنگاه نخبگان با سر فصل اقتصاد دانش بنیان در جهت تولید زیر ساخت های ملی از دیگر برنامه های ما در راستای تحقق شعال سال خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر این، توسعه رشته‌های کاربرد محور که نیازهای کنونی بنگاه های تولیدی کشور و مردم را بدون نیاز به بیگانگان پوشش دهد را مورد تاکید قرار داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا شعار حمایت از کالای ایرانی در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه با بکارگیری الگوهای عملی تحقق یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار