فرماندار ثلاث باباجانی روند بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان را مطلوب توصیف کرد.
کد خبر: ۵۹۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 16 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،صادق خدادادی ، بابیان اینکه پرونده تمام واحدهای احداثی شهر تازه آباد پس از ارزیابی توسط بنیادمسکن برای صدور پروانه به شهرداری ارسال شده، اظهار کرد: در شهر ازگله نیز بنیاد مسکن متولی صدور پروانه واحدهای احداثی است.

وی افزود: درشهرستان ثلاث باباجانی مجموعا چهار هزار و 493 واحد احداثی و شش هزار و 245 واحد تعمیری وجود دارد.

فرماندار ثلاث باباجانی روند بازسازی در مناطق زلزله زده این شهرستان را مطلوب توصیف کرد وگفت: خوشبختانه بانک ها برای بازسازی واحدهای احداثی شهرستان پای کار هستند و تاکنون نیز با مشکل چندانی مواجه نشده ایم.

وی تاکیدکرد: تا کنون هزار و 700 مورد جمع آوری کانکس و چادر داشته ایم که به معنای اسکان دائمی خانوارهای ساکن در این کانکس ها و چادرها است.

خدادادی اضافه کرد: بنیاد مسکن استان کردستان به عنوان معین شهرستان ثلاث باباجانی در بحث جمع آوری نخاله های ساختمانی، دپو و تسطیح اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در ادامه درخصوص اقدامات بهداشتی در مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی عنوان کرد: از هفته پیش بحث سم پاشی به منظور پیشگیری از بیماری سالک درشهرها و روستاهای این شهرستان آغاز شده و تاهفته آینده به اتمام خواهد رسید.

فرماندار ثلاث باباجانی یادآورشد: همچنین دامپزشکی نیز محل نگهداری دام ها و انبارهای علوفه را در روستاها بصورت مرتب سم پاشی می کند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار