ارشد نظامی آجا در غرب کشور:
ارشد نظامی آجا در غرب کشور گفت: روز ۲۹ فروردین که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز ارتش و حماسه سازی نیروی زمینی نامگذاری شد، به عنوان نقطه عطف و برگه زریتی از رشادتهای بزرگواران ارتشی و ملت ایران به ثبت رسیده است.  
کد خبر: ۵۹۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 18 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،بمناسبت روز ارتش مراسم بزرگداشتی امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین استانی در محل بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است،امیر فرهاد آریانفر اظهار داشت:ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتش های موفق دنیا بوده در حال حاضر بوده که از نظر تجهیزات و ساختارنظامی در اوج اقتدار خود است.

وی خاطر نشان کرد: در آن روزها که شرق و غرب به دنبال نابودی ارتش ما بودند، حضرت امام(ره) این روز را به عنوان روز ارتش نام نهاد و  به فرمان  امام  ارتش با همه تجهیزات در این روز به رژه بپرداخت و پشتیبانی خود را از ملت اعلام کردو مردم نیز بایداز ارتش حمایت کنند.

ارشد نظامی آجا در غرب کشور اظهار داشت:هم اکنون ارتش با تعریف ساختار خود در کنار سایر نیروهای مسلح وارد فاز بزرگی از اقدامات بازدارندگی شده و به لحاظ تجهیزات وساختار در اوج اقتدار کامل قرار دارد. 

امیر آریانفر تاکید کرد: امروز ارتش تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در کنار سایر نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل هر گونه تهدید منطقه ای و فرامنطقه ای و دشمنان تکفیری آمادگی خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد دشمنان کوردل به خواسته های شوم خود برسند واین نیروی جان برکف آمادگی کامل در راه آرمانهای انقلاب و حراست از تمامیت ارضی کشور را دارد.

وی افزود:امروز ارتش ما یکی از ارتش های موفق منطقه ای است، و ما در این روز تاریخی تجدید میثاقی با ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران را محکمتر از پیش خواهیم داشت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار