وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:رتبه استان کرمانشاه قبل از زلزله از نظر زیرساخت‌های ارتباطات در رتبه ۲۲ بود، اما حدود ۷ پله ارتقا یافته است.
کد خبر: ۵۹۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 19 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، محمد جواد آذری جهرمی امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه ارتباطی که در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، افزود:با توجه به توسعه ظرفیت های «آی سی تی» در استان، پس اززلزله، آن را به یک فرصت تبدیل کردند و از آن برای ایجاد و تقویت زیرساخت های استان استفاده می کنند.

 وی خاطر نشان کرد:برای بررسی وضعیت ارتباطات و دریافت گزارش پیشرفت کار در استان و مشکلاتی آن امروز به کرمانشاه آمدم تا از نزدیک کارها را برسی کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: هرچند برخی از درخواست ها به زمان زلزله برنمی گردد ، اما تمام سعی و تلاشمان را در جهت برطرف کردن آنها به کار خواهیم گرفت.

جهرمی تصریح کرد: هیئت دولت ورئیس جمهور به صورت مستمر وضعیت خدمت‌رسانی به مردم در مناطق زلزله‌زده را مورد بررسی قرار می دهند و پیگیر آنها هستند.

آذری جهرمی ابراز داشت:با اقدامات ارزشمندی که توسط دولت در مناطق زلزله‌زده انجام شده است، با نگاهی به وضعیت مناطق زلزله‌زده به وضوح مشخص است که علیرغم فضاسازی هایی که در فضای مجازی به وجود آمد، اما زندگی در این‌مناطق در جریان است.

وی اشاره هم به گیلانغرب به عنوان یک منطقه گردشگری داشت و گفت: این منطقه، اماکن بکر و دیدنی بسیاری دارد که با توجه به گردشگری بودن آن، باید زیرساخت های ارتباطی در این منطقه توسعه یابد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار