معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از موافقت وزير راه و شهرسازي جهت برقراري پروازهاي منطقه اي غرب كشور با مركزيت كرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 19 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي استانداري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري با بيان اين خبر گفت: با موافقت وزير راه و شهرسازي پروازهاي منطقه اي غرب كشور به داخل و خارج از كشور از طريق كرمانشاه برقرار مي شود.

مهندس سالاري عنوان كرد: فرودگاه اشرفي اصفهاني كرمانشاه جزو ده فرودگاه برتر كشور است و به عنوان فرودگاه هاب غرب كشور تنها فرودگاهي است كه بصورت 24 ساعته در غرب كشور فعال و ارئه دهنده سرويس مي باشد.

وي افزود: با توجه به ضرورت و نياز دسترسي مردم استان و غرب كشور به ويژه استانهاي همجوار كردستان، ايلام، لرستان و همدان به ساير نقاط كشور ازجمله استانهاي خوزستان و اصفهان گيلان و مازندران ، نياز مند توسعه و تجهيز مي باشد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري افزود: به همين منظور رايزني هايي با وزير محترم راه و شهرسازي درخصوص برقراري پروازهاي منطقه اي غرب كشور با مركزيت كرمانشاه به داخل و خارج كشورانجام شده است كه خوشبختانه با پيگيري هايي كه صورت گرفته اين پيشنهاد مورد موافقت وزير راه و شهرسازي قرار گرفت.

مهندس سالاري بيان كرد: با توجه به موافقت و دستور وزير به زودي پروازهاي منطقه با مركزيت كرمانشاه برقرار مي شود.

 



دفتر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار