فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از جانبازان به عنوان سند حقانیت انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: عظمت کار آن ها کمتر از همرزمان شهیدشان نیست.
کد خبر: ۵۹۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 19 April 2018

به گزارش تابناک به  نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ایرج علیمرادی" در دیدار با یکی از جانبازان نیروی انتظامی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون شک مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا و جانبازان است.

وی ادامه داد: این افراد با رشادت تمام از همه چیز خود برای انقلاب و نظام گذشتند تا دست دشمن به آب و خاک این کشور نرسد، کار بزرگی که باید همیشه قدردان ان بایم.

سرهنگ علیمرادی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در قله های رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به برکت خون مطهر شهدا و جانفشانی و استقامت جانبازان و ایثارگرانی است که با تمام وجود مقابل ئشمنان ایستادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو، جانبازان را شهدای زنده انقلاب برشمرد و گفت: آن ها سندهای زنده ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران هستند که تا اخرین لحظه مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: جانبازان نماد ایثار، فداکاری و استقامت و از سرمایه های ارزشمند فرهنگی و معنوی کشور به حسای می آیند و رسیدگی به مشکلات ان ها باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

سرهنگ علیمرادی در پایان از صبر و استقامت خانواده های شهدا و جانبازان نیز تجلیل کرد و گفت: بدون شک ارزش کار ان ها نیز کمتر از این عزیزان نیست و حتما مزد سال های صبوری خود را از از درگاه خداوند متعال دریافت خواهند کرد.

در پایان نیز با اهدای هدیه از این جانباز سرافزار قدردانی بعمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار