استاندار کرمانشاه گفت:ایجاد فیبر نوری در بازارچه های شیخ صله و تیله کو و شوشمی و سومار را از جمله مطالبات استان است.
کد خبر: ۵۹۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 19 April 2018

گزارش خبرنگار تابناک،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه،امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود:دولت مرکزی عراق درصدد رسمی کردن مرز شوشمی است و ایجاد فیبر نوری در سومار نیاز است و انتظار داریم مشکلات نقاط کور رفع شود.

وی خاطر نشان کرد:یکی از مشکلات اصلی این استان بیکاری است و در این راستا سندی با ۷ برنامه، پیش بینی های لازم برای رفع بیکاری تهیه شده و انتظار داریم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه مساعدت نمایند.

بازوند اظهار داشت:هیچ بانکی حق ندارد بابت اقساط وام به کسانی که اسامی هایشان در لیست بنیاد مسکن به بانک ها ارسال شده پیامکی به مشتریان آسیب دیده ارسال کند در غیر اینصورت برخورد خواهد شد .


استاندار کرمانشاه تصریح کرد:۹۵ هزار واحد در زلزله استان آسیب دیدند، که ۳۵ هزار واحد احداثی و مابقی تعمیری است، وتاکنون اقدامات خوبی شده است و هرچند در ایام تعطیلات هیچ کدام از ستادها کارشان را تعطیل نکردند اما متاسفانه این روند مناسبی نیست.

وی ابراز داشت: امیدوارم قول رئیس جمهور در خصوص اتمام بازسازی واحدهای روستایی تا پایان شهریور عملیاتی شود و باید در این امر تلاش های بیشتری صورت بگیرد تا بازسازی خانه های روستایی تا پایان شهریور به پایان برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار