وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر ۵۰۰ دکل مخابراتی در سطح استان وجود دارد که امیدواریم در سال جاری نیز جهت رفع مشکلات ارتباطی ۸۰ دکل دیگر راه اندازی شود.
کد خبر: ۵۹۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ 19 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، محمد جواد آذری جهرمی، عصر امروز در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که در شهرستان ثلاثباباجانی برگزار شد، افزود:با راه اندازی این تعداد دکل پوشش مناسب مخابراتی در استان و به ویژه در سطح راه‌های فرعی ایجاد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد این تعداد دکل منوط به همکاری استان در بحث تامین برق دکل‌ها در مناطق کوهستانی است، چون در این مناطق به علت وجود ریزگرد‌ها امکانات استفاده از سلول‌های خورشیدی فراهم نیست.

آذری جهرمی گفت:از مسئولین استان  خواستاریم لیست نقاط کور را تهیه و جهت رفع آن‌ها در اختیار ما قرار دهند که امسال مرتفع شود.

 وی اذعان داشت:متاسفانه حجم خسارت‌ها در مناطق زلزله زده بسیار بالاست و بازسازی این مناطق تلاش و همت بیشتری را می‌طلبد.

وی ابراز داشت:امروز طی بازدید هایی که از برخی مناطق زلزله زده انجام دادیم متوجه جامه عمل به وعده رییس جمهور مبنی بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده روستایی تا پایان شهریور شدیم اما فقط قول مسئولین کافی نیست بلکه  برای تحقق بیشتر به این وعده ها  بایدتلاش‌های بیشتری انجام شود.

وزیر ارتباطات اظهار داشت:اکثریت مردم زلزله زده و فرمانداران این مناطق از عملکرد بانک‌هاگلایه مند هستند که  مطمیا" این گلایه‌ها و مشکلات در جلسات هیات دولت مطرح و پیگیری خواهد شد.

آذری جهرمی تصریح کرد:وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساعات اولیه پس از زلزله واردعمل شد و به سرعت وضعیت ارتباطات به حالت اولیه بازگشت ودر طول مدت پس از زلزله نیز اقدامات موثری در بحث زیرساخت‌ها انجام شده  است.

وی در پایان موافقت خود را برای تکمیل پوشش ارتباطی مسیر ریلی ملایر-کرمانشاه اعلام کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار