آیین افتتاحیه هفته فرهنگی ابرکوه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اما در سکوت خبری برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 20 April 2018

آیین افتتاحیه هفته فرهنگی ابرکوه با حضور «مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  توسط شرکت گردشگری آفاق روشن ابرکوه و مجموعه تاریخی آقازاده با همکاری فرمانداری، شهرداری، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در خانه تاریخی صولت(موزه مردم‌شناسی ابرکوه) برگزار شد، از پوشش خبری از سوی اصحاب رسانه ممانعت به عمل آمد.

فرد ممانعت کننده که برنامه را متعلق به خود و بخش خصوصی‌اش می‎‎دانست، موبایل و دوربین به دست شدن تمام حضار در مراسم را به تبعیت از خبرنگاران علت این اقدام خود دانست و اظهار کرد: ما خودمان با دریافت آدرس ایمیل، تصاویر را برای شما ارسال می‌کنیم.

این در حالی است که ساعاتی قبل از برگزاری مراسم در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان، کلیه حضار در جلسه از جمله خبرنگار ایسنا از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در مراسم دعوت شده بود.

حال باید پرسید چنین دلیلی برای عدم پوشش خبری این برنامه که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و پیش از این جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی آن در فرمانداری شهرستان، جلسه‌ای نیز برگزار شده بود، توجیه‌پذیر است؟

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار