دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف ۴۴۶ بطری مشروبات الکلی خارجی درکرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۵۹۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 20 April 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه محمدحسین صادقی بااشاره به وقوع یک فقره اسیدپاشی در شهرستان اسلام آباد غرب در روز یکشنبه (۲۶ فروردین) اظهار کرد: انگیزه عاملین این جرم اختلافات شخصی با بزه دیده بوده و یکی از متهمین این حادثه توسط ضابطین قضایی استان دستگیر شده اند.

وی درادامه از کشف ۴۴۶ بطری مشروبات الکی خارجی در استان خبرداد و عنوان کرد: این پرونده سه متهم دارد که تاکنون یکی از متهمین دستگیر شده و دو متهم دیگر تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

دادستان استان کرمانشاه همچنین به کشف کارگاه بزرگ مواد آرایشی غیر بهداشتی در کرمانشاه طی هفته جاری اشاره کرد و افزود: ضابطین دستگاه قضایی در این کارگاه موفق به کشف ۴۳ هزارو ۱۱۹ قلم مواد آرایشی غیربهداشتی به ارزش ۹ میلیارد ریال شدند. علاوه براین دستگاه چاپ آرم جعلی نیز در این کارگاه کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در کرمانشاه خبرداد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در محلات شهر کرمانشاه، ضابطین قضایی استان موضوع را در دستور کار دادند که به دستگیری سارق حرفه‌ای با هشت منتهی شد.

صادقی در ادامه با بیان اینکه طی روز سه شنبه (۲۸ اسفند) ۵۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق توسط ضابطین قضایی در یکی از محور‌های ورودی استان کشف و ضبط شد، افزود: این محموله سیگار قاچاق با یک دستگاه خودروی سواری پراید برای توزیع دراستان به مقصد کرمانشاه در حرکت بود که دو متهم قاچاق این کالا توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

وی همچنین از آتش سوزی یک دستگاه پراید به همراه سرنشین آن در حوزه شهرستان کرمانشاه خبرداد و یادآورشد: پرونده قضایی برای این حادثه تشکیل شد و با دستور ویژه قتل، جسد جهت شناسایی و بررسی علت آتش سوزی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار