رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقین منزل، کشف ۶ فقره سرقت منزل و دستگیری ۳ نفر سارق و مالخر در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 20 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار کرد: به دنبال انتقال یک متهم به سرقت منزل به پلیس آگاهی، این فرد برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن ماجرا در اختیار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود، اما در ادامه و با ارائه دلایل منطقی مجبور به اعتراف و از چند فقره سرقت پرده برداشت.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: این فرد در اعترافات خود به انجام ۶ فقره سرقت از منازل شهر کرمانشاه با همدستی شخص دیگری اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: با راهنمایی متهم، منزل همدست وی نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: این شخص نیز پس از مواجهه حضوری با متهم ردیف اول به ارتکاب سرقت و با همدستی با وی اعتراف کرد.

سرهنگ امیری ادامه داد: دو متهم در بازجویی‌های تکمیلی عنوان کردند اموال مسروقه را به شخصی فروخته اند به همین خاطر دستگیری این مالخر نیز در دستور کار قرار گرفت و وی نیز به خرید اموال مسروقه لوازم منزل اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و پس از اخذ اظهارات آنان، مالباختگان علیه متهمین دستگر شده اعلام شکایت کردند.

وی در پایان اظهار کرد: پرونده پس از انجام تحقیقات به همراه متهمین به دادسرا ارسال و پس از صدور قرار قانونی مجرمین روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار