معاون آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۱۴۱۲ دانش‌آموز دختر مناطق زلزله‌زده به اردوی تفریحی و فرهنگی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 21 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سیدمجتبی موسوی از اعزام ۱۴۱۲ دانش آموز دختر مناطق زلزله‌زده به اردوی تفریحی و فرهنگی تحت عنوان امواج مهربانی خبرداد و اظهار داشت: این اردو از یکم تا ۶ اردیبهشت ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۴۱۲ دانش‌آموز دختر دوره متوسطه اول به این اردو اعزام می‌شوند گفت: در این ۶ روز دانش آموزان به صورت گروه‌های ۳۰۰ نفری به مدت دو روز در این اردوگاه حضور دارند.

موسوی با بیان اینکه در این اردو برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است بیان کرد: در این اردو برنامه‌های فرهنگی و تفریحی از جمله جنگ شادی، بازی‌های بومی و محلی، بازی‌های پرورشی، کرمانشاه‌گردی، بازدید از اماکن و ابنیه‌های تاریخی و سینما در نظر گرفته شده است.

وی با شاره به اینکه دانش‌آموزان از ۶ شهرستان مناطق زلزله‌زده در این اردو حضور دارند گفت: در این اردو دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، ثلاث‌باباجانی، دالاهو، گهواره و قصرشیرین حضور دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: کمک‌های تحت عنوان امواج مهربانی از فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر کشور برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری شده و هزینه این اردو از محل این کمک‌ها تأمین شده است.

موسوی با بیان اینکه این اردو به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادی در دانش‌آموزان این مناطق برگزار می‌شود بیان کرد: در آیین افتتاحیه که یکم اردیبهشت در محل اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار می‌شود تعدادی از مسوولان استانی و کشوری حضور دارند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار