مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه گفت: حدود ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه زیرساخت‌های فعلی کارخانه خودروسازی کرمانشاه نیاز داریم.
کد خبر: ۵۹۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 21 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمد ملکی ، با اشاره به اینکه شیفت دوم کارخانه خودروسازی کرمانشاه از اواخر سال قبل آغاز به کار کرد، افزود: اکنون به ظرفیت تولیدروزانه ۱۲۰ دستگاه (هر شیفت ۶۰ دستگاه) رسیده ایم.

وی ادامه داد: فعلا برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت کنونی به بیشتر از ۱۲۰ دستگاه در روز نداریم.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر محصولات ایران خودرو کرمانشاه روانه بازار داخلی شده و به فروش می‌رسد، بیان کرد: تعدادی از محصولات نیز با نظر ایرانخودرو به عراق صادرات می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام خودرو‌های "پژو پارس" که اکنون در کارخانه تولید می‌شود استاندارد‌های لازم ایران خودرو را طی کرده و با کیفیت مناسب روانه بازار می‌شود.

به گفته ملکی، اکنون در مجموع در دو شیفت حدود ۴۰۰ نفر مشغول به کار در کارخانه خودروسازی کرمانشاه هستند.

وی از نیاز‌ها برای توسعه زیرساخت‌های فاز فعلی ایران خودرو کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: حدود ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه پارکینگ و انبار کارخانه نیاز داریم.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه یادآوری کرد: پیش از نوروز در بازدیدی که استاندار از کارخانه داشت درخواست تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی را مطرح کردیم و در سفر اخیر معاونوزیر صنعت، معدن و تجارت هم دوباره درخواست دادیم و امیدواریم با آن موافقت شود.

کارخانه خودروسازی کرمانشاه اردیبهشت سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری حدود ۵۷ میلیارد تومان در شهرک صنعتی صحنه وارد مرحله تولید آزمایشی و مرداد ماه افتتاح رسمی شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار