رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه، از راهیابی ۱۲ اثر هنرمندان سینمای جوان کرمانشاه به بخش مسابقه جشنواره فیلم و عکس ژیار خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 21 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،کامران رضایی، از حضور چشمگیر اعضای انجمن سینمای جوان کرمانشاه دردهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس ژیار خبر داد.

وی تصریح کرد: در بخش عکس آثار صحرا رشیدپور، نگین صدقی سیسان و بابک شکری به بخش مسابقه راه یافته است و در بخش فیلم تجربی نیز میلاد رضایی با فیلم " نیمی از تمام " به بخش مسابقه راه یافت.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از راهیابی ۲ اثر داستانی "تروفه " از اصغر لایی و" گیم آور " از میلاد آذرم نیا به عنوان دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره نام برد.

وی گفت: در بخش انیمیشن نیز، انیمیشن «۱۲» از ایوب بلندین به بخش مسابقه جشنواره ژیار راه یافت و «مریم» و «فصل آخر» از طیبه بابایی، «من و بایسیکل» و «گارووا» از لطیف فتاحی و «رقص رنگ» از حامد حیدری ذاکر در بخش مستند، دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره هستند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه گفت: البته اسامی فیلمنامه های راه یافته هنوز اعلام نشده است که احتمالا از آثار ارسالی هنرمندان کرمانشاهی در این بخش نیز برخی آثار به بخش مسابقه راه یابد.

رضایی گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان استانهای کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، ایلام و همدان، لرستان طی ۱۸تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در سنندج برگزار می شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار