فرمانده انتظامي استان از دستگیری باند کلاهبردان حرفه ای در شهرستان اسلام آبادغرب که بصورت میلیاردی از شرکت های بیمه ای اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، خبر‌ داد.
کد خبر: ۵۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 21 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در تشريح اين خبر اظهار کرد: به دنبال اطلاع از فعالیت تعداد افراد کلاهبردار که با صحنه سازی تصادفات جرحی ازشرکتهای بیمه ای مبالغ زیادی کلاهبردای می کردند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان پس از اطمینان از صحت موضوع و پس از هماهنگی با مقام قضائی 4 نفر از این افراد به همراه یکی از کارکنان پزشکی قانونی که با آن ها همدست بود را دستگیر کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، عامل اصلی و سر کرده این باند نیز در عملیاتی غافلگیر کننده در یکی از استانهای شمالی کشور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: این باند تبهکار با انجام اقدامات مشابه توانسته بودند مبلغ 70 میلیارد ریال از شرکت های بیمه ای کلاهبرداری کنند.

وی اظهار کرد: افراد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار امان اللهی در پایان گفت: ماموران پلیس با تمام توان مقابل چنین افراد و باندهایی که به فکر کلاهبرداری و سودجویی هستند خواهد ایستاد و اجازه عرض اندام به آن ها نمی دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار