رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه با اشاره به كشف 90 هزار نخ سیگار قاچاق، از دستگیری يك متهم و توقيف يك دستگاه خودرو در این راستا خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 21 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان کرمانشاه دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودرو‌های حامل کالای قاچاق مشخص شد و به دنبال آن تیم‌های عملیاتی اداره قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی به محور کامیاران - کرمانشاه اعزام و این محور به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: در نهایت یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مشاهده و اقدام لازم نسبت به توقیف این خودرو و دستگیری متهم انجام گرفت.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: متهم به همراه خودرو مذکور به پلیس آگاهی انتقال داده شد که پس از انجام بازرسی تعداد ۹۰ هزار نخ سیگار با مارک‌های مختلف جمعا به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده و ادامه یافتن تحقیقات خبر داد و گفت: پلیس آگاهی استان با تمام توان به مبارزه با قاچاق کالا می‌پردازد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار