مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه از بازدید دانش آموزان از مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان با هدف ترویج مهارت آموزی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 23 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، یاور محمدی گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت هفته مشاغل، از یکم تا یازدهم اردیبهشت ماه با هدف اشاعه فرهنگ مهارت آموزی پذیرای دانش آموزان هستند.

محمدی تصریح کرد: اجرای طرح بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای سبب آشنایی و جذب جوانان به مهارت آموزی و در نتیجه توسعه مهارتهای فنی می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ارتقای منزلت آموزشهای فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندیهای این اداره کل به اجرا درآمده است.

وی اظهار کرد: طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای فرصت مناسبی است تا خدمات، برنامه ها وتوانمندیهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مسیر ارتقای توان سرمایه های انسانی به ویژه جوانان معرفی شود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه اضافه کرد: مهارت آموزی اساس و بنیان فراهم آمدن زمینه های لازم برای اشتغال جوانان و موجب توانمندی آنان در عرصه های مختلف می شود.

محمدی یادآور شد: در حال حاضر مهارت حلقه گمشده آموزش‌های آکادمیک بوده و لازم است مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌ های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی ابزار کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست ها و برنامه‌ های اشتغال به شمار می‌ رود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار