نماینده دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از اعزام پنجمین گروه خادمیاران استان به مشهد مقدس و خدمت در محضر آستان هشتیمن خورشید آسمان ولایت و امامت حضرت ثامن‌الحجج(ع) در غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 23 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حسن موحد ، از اعزام پنجمین گروه از خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان با هدف خدمت در صحن و سرای و مضجع حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در هفته‌جاری خبر داد و گفت: این گروه ملبس به لباس خادمی راهی مشهد مقدس شدند.

نماینده دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هیچ لحظه زندگی‌ ناب‌تر از لحظاتی نیست که در جوار بارگاه منور رضوی خادم زائران ثامن الحجج(ع) هستیم.

این مسؤول ادامه داد: این لحظات در ذهن و جان طور دیگری ثبت می‌شوند و به عشق آن‌ها لحظات پرمخاطره زندگی را طی می‌کنیم، الحق که خادم امام رضا(ع) بودن مافوق همه عنایات الهی است.

موحد بیان کرد: برادران خادمیار رضوی، جعفر اصغری مقدم و علی مهدوی فرد شرفیاب به این خدمت پر فیض معنوی نائل شدند.

 گفتنی است، علی مهدوی‌فرد خادمیار کارگروه اطعام و محرومین آستان قدس رضوی استان نیز با اشاره به شور معنوی در راستای خدمت به آستان هشتیمن خورشید امامت و ولادیت عنوان کرده است: انشاءالله این خدمات مورد قبول حضرت و خدای متعال باشد و من از خادمی امام رضا(ع) احساس آرامش عجیبی در قلبم دارم که سرتاپای وجودم را فرا می‌گیرد و برای داشتن امامی این چنین رئوف و همچنین برای توفیق خدمت به چنین گوهری احساس فخر و امید دارم.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار