فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه مسائل اعتقادی و دینی پایه و اساس کار پلیس است، گفت: این مهم به عنوان یک اصل اساسی در رده های مختلف انتظامی رعایت می شود.
کد خبر: ۵۹۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 23 April 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار "منوچهر امان الهی" در جلسه هدایت سیاسی انتظامی کرمانشاه که در نمازخانه شهید سلیمی ستاد انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: توجه به مسائل اعتقادی و دینی و توجه به این اصل مهم رمز موفقیت پلیس در ماموریت هاست.

وی با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی متفاوت تر از دیگر ارگانهاست و مردم هم انتظارات متفاوت تری از پلیس دارند، گفت: ماموران پلیس موظفند که در کمال احترام با مردم برخورد کنندکمااینکه پلیس با رويكرد شهروند مداری و افزایش منزلت اجتماعي به مبارزه با جرايم مي پردازد،

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت: همواره اعتماد و مشارکت اجتماعي و نقش شهروندان در ايجاد امنيت اجتماعي از جمله متغيرهاي مهمي هستند که در دستيابي به امنیت پايدار نقش مهمی دارد و نيروي انتظامي نيز در بستر سازي اين مهم، برنامه هاي جامعي را با رويكرد اجتماعي اجرايي ساخته است.

سردار امان اللهی در بخش دیگری از صحبت های خود به ارتقاء الگوهاي رفتاري كاركنان اشاره كرد و گفت: مردم، پليس را امين خود مي دانند و به آن اعتماد دارند؛ لذا رفتار پليس مي تواند الگوي نظم و انضباط در جامعه باشد.

وی در پایان و با بیان اینکه تعامل پليس با مردم در نظام جمهوري اسلامي تعاملي دو سويه و متقابل است، گفت: پليس جمهوری اسلامی همواره در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار