سفیر برزیل گفت: شهر آبادان شهری است که از نظر استراتژیکی این موقعیت را دارد که بتوانیم رابطه خوبی با این شهر داشته باشیم و آن را توسعه دهیم.
کد خبر: ۵۹۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 27 April 2018

 

سفیر برزیل: موقعیت استراتژیک آبادان شرایط را برای ایجاد رابطه دوطرفه فراهم کرده است

رودریگو دی آزردوسانتوس در جریان بازدید از رودخانه اروند در قالب گشت دریایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: من به تازگی وارد شهر آبادان شده ام و براساس آنچه که از بدو ورودم تاکنون دیدم، امنیت به تمام معنا وجود دارد و خوشحالم که در این شهرم و از خونگرمی مردمانش بسیار خرسندم.

وی ادامه داد: می توان از امنیت موجودی که بر رودخانه اروند حاکم است، به عنوان ظرفیت مثبت برای برقراری ارتباط با سایر کشورها بهره برد و به طور حتم کشورها از این ظرفیت استقبال و استفاده می کنند.

سفیر برزیل بیان کرد: کشور برزیل و ایران رابطه دو جانبه بسیار خوبی دارند و شهر آبادان شهری است که از نظر استراتژیکی این موقعیت را دارد که بتوانیم رابطه خوبی با این شهر داشته باشیم و آن را توسعه دهیم.

وی عنوان کرد: دومین ویژگی برجسته آبادان این است که به عراق خیلی نزدیک است و لذا کشتی هایی که به اینجا می آیند، می توانند از طریق آبادان با عراق هم ارتباط داشته و مبادلات صادراتی نیز داشته باشند.

آزردوسانتوس گفت: پوشش خبری که از سفر داده می شود سبب می شود که این اخبار به دست شهروندان برزیلی نیز برسد و سبب ارتقاء ارتباط میان دو کشور شود. به رغم اینکه ارتباط تجاری زیادی میان ایران و برزیل وجود دارد اما اطلاعات از یکدیگر بسیار کم است و پوشش اخبار می تواند این خلاء اطلاعاتی را پر کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: آبادان ، سفیر برزیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار