استاندار همدان با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در این استان، گفت: نخستین آورده این جشنواره راه اندازی دانشکده هنر‌های دیجیتالی در همدان است.
کد خبر: ۵۹۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 01 May 2018
استاندار همدان با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در این استان، گفت: نخستین آورده این جشنواره راه اندازی دانشکده هنر‌های دیجیتالی در همدان است.

به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت، در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در نشست با خبرنگاران، افزود: این دانشکده با توافق سازمان صدا و سیما راه اندازی می‌شود و از مهر ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: این استان تمامی ظرفیت‌های مورد نیاز برای جذب گردشگر را از جمله در حوزه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی داراست.

انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی و برگزاری مجمع گردشگری جهان با حضور افزون بر ۱۸۰ کشور در این استان، از نام بلند و پرآوازه همدان نشان دارد.

وی ادامه داد: واگذاری میزبانی این رویداد‌های ملی و بین المللی به همدان به طور حتم با در نظر گرفتن ظرفیت و نام و نشان بلند این استان بوده است.

استاندار همدان گفت: این استان به مدت ۵۰۰ سال پایتخت تاریخ و تمدن بوده و علما، ادبا و شعرای بزرگی را به جهان معرفی کرده است.

نیکبخت با عنوان اینکه 'حیقوق نبی' از پیامبران الهی در همدان دفن شده است، افزود: یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری مربوط به همه ادوار تاریخ در این استان وجود دارد.

وی وجود شرایط آب و هوایی مناسب، دسترسی به مرکز کشور و استان‌های اقماری، وجود ۲ خط ریلی و فرودگاه بین المللی را از ظرفیت‌های همدان برای پذیرش گردشگر دانست.

استاندار همدان ادامه داد: باید از سه رویدادی که امسال در همدان برگزار می‌شود برای تبلیغ ظرفیت‌های استان در کشور بهره گرفت تا این استان مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از ۱۵ اردیبهشت به مدت سه روز در همدان برگزار می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار