مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۸۱۲ هکتار از اراضی استان کرمانشاه طی سال گذشته رفع تداخل شد.
کد خبر: ۶۰۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 05 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،انشاالله کولانی، با بیان اینکه در راستای رفع تداخل اراضی استان طی سال گذشته انجام شده است اظهار داشت: در سال گذشته ۴۷ کارگروهدر شهرستان‌ها تشکیل شده و ۱۲۸ پلاک مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد ۶۷ پلاک دارای نقشه تجمیعی بودند که به کمسیون استانی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۱ پلاک به کمیسیون رفع تداخل استان وارد شده است عنوان کرد: مساحت پلاک‌های دارای تداخل ۵۰ هزار و ۳۸۵ هکتار بوده که ۲۵ هزار و ۳۷هکتار در اراضی ملی و ۲۵ هزار و ۳۴۷ هکتار اراضی غیر ملی محسوب می‌شدند.

کولانی گفت: در رفع تداخل اراضی استان در سال گذشته ۲۴ هزار و ۲۲۴ هکتار اراضی تثبیت شده ملی و ۲۶ هزار و ۱۶۰ هکتار اراضی تثبیت شده غیرمالی در تصمیمات کمیسیونرفع تداخلات مشخص شده‌اند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در راستای رفع تداخل اراضی استان ۲۴ جلسه استانی برگزار شده و ۶۱ پلاک به مساحت ۱۳ هزار و ۵۴۹ هکتار پلاک ششدانگ مستثنیات در کمیسیون استان تعیین تکلیف و مختومه شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۹۵ تعداد ۳۳ پلاک در کمیسیون رفع تداخل استانی مورد بررسی قرار گرفت که در این بررسی ۹۶۹ هکتار رفع تداخل شد.

کورانی بیان کرد: رفع تداخل اراضی استان در راستای اجرای ماده ۹ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر وارتقای نظام مالی کشور انجام شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار