مجری کودک و نوجوان صدا و سیما با بیان اینکه همدان منطقه‌ای کوهستانی با آب و هوایی مطبوع است، گفت: با قرار گرفتن در معرض چنین هوایی ذهن فرد باز شده و می‌تواند دست به ایده پردازی و خلاقیت بهتری بزند.
کد خبر: ۶۰۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 09 May 2018
مجری کودک و نوجوان صدا و سیما با بیان اینکه همدان منطقه‌ای کوهستانی با آب و هوایی مطبوع است، گفت: با قرار گرفتن در معرض چنین هوایی ذهن فرد باز شده و می‌تواند دست به ایده پردازی و خلاقیت بهتری بزند.

به گزارش  فارس، آزاده آل ایوب (خاله نرگس) در حاشیه جشنواره پویانمایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید بیش از پیش به همدان پرداخته شود، اظهار کرد: از اینکه جشنواره پویانمایی در همدان برگزار شده است، بسیار خرسندم و امیدوارم بیش از این به همدان پرداخته شود.

وی با بیان اینکه همدان منطقه‌ای کوهستانی با آب و هوایی مطبوع است، افزود: با قرار گرفتن در معرض چنین هوایی ذهن فرد باز شده و می‌تواند دست به ایده‌پردازی و خلاقیت بهتری بزند.

این مجری برنامه‌های کودک و نوجوان سیمای جمهوری اسلامی یادآور شد: گردشگری در همدان برای افرادی که در جشنواره شرکت کردند خیلی موثر است و باعث افزایش انرژی هنرمندان می‌شود و از این بابت انتخاب همدان برای جشنواره بسیار خوب بود.

وی فضای دهکده گنجنامه را به دور از ترافیک و آلودگی هوای شهر بسیار مناسب دانست و افزود: همدان دارای تمدن، تاریخ و طبیعت بکری است که ناخودآگاه همه متمرکز می‌شوند، زیرا چیزی از اصفهان و شیراز نیز کم ندارد.

آل‌ایوب در ادامه با بیان اینکه از سال ۸۱ به عنوان خاله نرگس در تلویزیون مشغول به فعالیت هستم، گفت: قبل از آن نیز در شبکه یک و رادیو در زمینه گویندگی و نویسندگی فعالیت‌هایی داشتم.

وی در خصوص انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ یادآور شد: از اینکه همدان پایتخت گردشگری آسیا شده بسیار خوشحالم، اما از اینکه به این شهر بودجه‌ای داده نشده، اجحاف است.

این هنرمند حوزه کودک و نوجوان با اشاره به اینکه از بی‌رونق بودن شهر همدان دلم گرفت، تصریح کرد: اینجا مستعد بیشتر و بهتر دیده شدن است و باید بیش از پیش به این شهر تاریخی و گردشگری توجه کرد.

وی در ادامه سطح جشنواره پویانمایی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در مجموع فضای جشنواره خوب بود، اما بهتر است از چهره‌های شاخص هنری در برنامه‌ها بهره گرفته شود و از هنرمندان شاخص در افتتاحیه و اختتامیه استفاده شود.

آل‌ایوب با تأکید بر اینکه امیدوارم پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ به معنای واقعی محقق شود، بیان کرد: همدان همه انچه برای گردشگری لازم است را دارد و باید مورد حمایت معنوی و مادی قرار گیرد و تنها در اسم به آن نگاه نکرد.

وی با اشاره به اینکه باید همدان در سطح ملی و بین‌المللی دیده شده و مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید مسوولان همدان نیز همه همت خود را برای بهتر دیده شدن بکار گیرند تا این شهر بتواند در سطح بین‌المللی نمود عینی یابد.

نخستین جشنواره ملی پویانمایی از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در همدان و به میزبانی دهکده توریستی گنجنامه در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار