مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: براساس پیش‌بینی‌ها اعتبارات حوزه روستایی استان کرمانشاه امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۶۰۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 07 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،امیر خسروانی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود اعتبارات حوزه روستایی استان کرمانشاه برای امسال با افزایش 20 درصدی به 90 میلیارد تومان برسد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه روستایی استان ابلاغ شده است عنوان کرد: از این میزان 50 میلیارد تومان جذب شد و تلاش می‌شود مابقی آن در سال 97 جذب شود.

خسروانی گفت: بخشی از اعتبارات امسال در بخش روستایی صرف راه‌اندازی مکان‌هایی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان روستایی و پارک کودکان و فضای بازی برای آنان شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه افزود: برای پر کردن اوقات فراغت جوانان روستایی استان فضاهای مناسب و استاندارد ورزشی در روستاها ایجاد می‌شود.

خسروانی گفت: دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه با همکاری دهیاری‌ها در سال 97 رویکردی بوم‌گردی، گردشگری و برپایی جشنواره‌های بومی محلی را در روستاهای استان مورد توجه قرار داده است.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار