نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: باید مصوبه مجلس پیرامون ایجاد پردیس سینمایی در همدان اجرایی شود.
کد خبر: ۶۰۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 09 May 2018
 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: باید مصوبه مجلس پیرامون ایجاد پردیس سینمایی در همدان اجرایی شود.

به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی  در آیین اختتامیه نخستین جشنواره پویانمایی در همدان با بیان اینکه همدان نگینی از ایران سرافراز است به تبریک هفته معلم پرداخت و گفت: جامعه به تمام معلمان بدهکار است.

وی با بیان اینکه معلمان پیشتاز همه عرصه‌ها هستند، گفت: طبق آنچه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر آن تاکید شده ۱۲ سال ابتدایی زندگی تاثرگذارترین دوران در تربیت یک انسان است به طوری که در ۶ سال ابتدایی زندگی پدران و مادران معلمان کودکان هستند و در ۶ سال دوم و تا سن ۱۲ سالگی نیز معلمان عهده دار تربیت دانش آموزان می‌شوند.

حاجی بابایی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: «به ابتدایی برسید دانشگاه دیر است»، گفت: یک فرد در همان ۱۲ سال ابتدای زندگی راه خود را انتخاب می‌کند و به همین دلیل معلمان نقش مهمی در سرنوشت افراد دارند.

وی در ادامه به سفر مقام معظم رهبری به استان همدان در سال ۸۳ اشاره کرد و با بیان اینکه به اذعان مقام معظم رهبری هیچ شهری با تاریخ همدان در دنیا سرپا نیست چراکه ممکن است شهری در دنیا با تاریخی طولانی‌تر از تاریخ همدان وجودداشته باشد، اما قطعا سرپا نیست، گفت: این موضوع ایده‌ای را در ذهن بنده پروراند و موضوع معرفی همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین تصویب شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان مملو از تاریخ، تمدن و فرهنگ است، گفت: استان‌های سرفراز بسیاری در کشور داریم، اما برخی استان‌ها بسیار سرآمد هستند.

وی با بیان اینکه این ثروت متعلق به مردم ایران است و همدان بدون ایران سرپا نخواهد بود، گفت: سال ۸۷ مصوبه‌ای از مجلس برای استان همدان گرفته شد که به واسطه آن پردیس سینمایی در استان همدان ایجاد و همدان پایتخت انیمیشن کشور شود که این امر باید محقق شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع برای این پروژه کلنگ زنی شده است، گفت: پردیس سینمایی می‌تواند همدان را به عنوان استعدادی که آن را هم در کشور و هم در دنیا سرامد کند مطرح کند و در اختیار هنرمندان عرصه انیمیشن باشد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه تمام استعداد‌های لازم را برای رشد دارد، تأکید کرد: باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۵۹ شبکه جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند و ایران با صداوسیما و کارمندان آن در برابر این ۲۵۹ شبکه ایستاده است، گفت: متاسفانه بعضی‌ها تصور میکنند جاده صاف و آماده است، اما حرکت انجام نمی‌شود در حالی که در برابر برداشتن یک قدم از سوی ما ۲۵۹ قدم نیز جبهه مقابل برمی دارد تا ما را به عقب ببرد، اما ناتوان خواهد ماند.

وی با گریزی به برنامه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: ترامپ با بازی‌های خود دنبال عقب‌نشینی ما و سوء استفاده از عربستان است، اما ایران اسلامی قدرتمندانه در مقابل این زورگویی ایالات متحده ایستاده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه ترامپ به دنبال تحقیر ملت ایران است، اما ملت ایران این اجازه را نخواهند داد، گفت: مسئولان به رهبری و مردم بدهکارند و باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه باید نهایت خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشیم، تأکید کرد: باید از حاشیه‌سازی‌ها پرهیز کرده و برای ملت بزرگ ایران کار کنیم که به لطف خدا همدان به دور از حاشیه‌سازی به دنبال کار و خدمت به مردم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال ۹۷ سال طلایی برای همدان است، خواستار توجه به این مهم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار