رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سال ۲۰۱۸ سهم همدان از آنتن صدا و سیما بیشتر می‌شود، گفت: در آینده موج سفر به همدان افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۶۰۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 08 May 2018
رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سال ۲۰۱۸ سهم همدان از آنتن صدا و سیما بیشتر می‌شود، گفت: در آینده موج سفر به همدان افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، علی عسگری  در حاشیه جشنواره ملی پویانمایی و در بازدید از دهکده توریستی گنجنامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان شهری زیبا با آب و هوایی مطبوع و مردمان خوب است، شهری تمیز که تجهیزات جدیدی در دهه‌های گذشته به آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه گردشگری مزیت همدان را بالا برده است، گفت: تا پیش از این غار علیصدر و سفالگری ویژگی بارز گردشگری این استان بود، اما حالا به خاطر تجهیزاتی مانند گنج‌نامه مزیت‌های آن بیشتر شده است.

رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: البته تعدد آثار تاریخی و میراث فرهنگی متعدد موجب برتری گردشگری همدان است و جشنواره انیمشین که امسال در همدان برگزار شده است نیز بر این امر خواهد افزود.

وی با تأکید بر اینکه خواهید دید که در آینده موج سفر به همدان بیشتر خواهد شد، افزود: من در سال ۱۳۷۰ مسئول توریسم کشور شدم و معاون وزیر ارشاد بودم، باید به عنوان یک سازمان جهانگردی به سفری می‌رفتم که طبیعتاً باید اصفهان یا شیراز را برمی‌گزیدم، اما من اولین سفرم را به همدان انتخاب کردم.

عسکری یادآور شد: به دلیل تمام ویژگی‌های همدان و سابقه تاریخی ۶ هزار ساله آن، از آن زمان ارادت ویژه‌ای به این شهر دارم.

وی در این بازدید وعده داد به واسطه رفاقت و قرابتی که برگزاری جشنواره انیمیشن بین همدان و سازمان صدا و سیما ایجاد کرد، سهم استان از آنتن‌های صدا و سیمای کشور در انعکاس توانمندی‌ها و داشته‌های آن در میزبانی از رویداد‌های جهانی گردشگری پیش روی در سال ۲۰۱۸ افزایش یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار