مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۲۵۰۰ بسته مواد غذایی از محل اجرای نیت واقفان استان کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۰۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 08 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام آیت عباسیان اظهار داشت: خیران کرمانشاهی در آستانه ماه مبارک رمضان اقلام مورد نیاز مردم مناطق محروم استان راجمع‌آوری و برای توزیع به این مناطق ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه اداره اوقاف استان به توزیع مواد غذایی در بین نیازمندان اقدام کرده است عنوان کرد: در راستای اجرای امینانه نیات موقوفات استان کرمانشاه در برنامه‌ای ۵۵۰۰بسته مواد غذایی در مناطق محروم توزیع می‌شود.

عباسیان با بیان اینکه این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و کنسروجات است گفت: بیش از ۲۵۰۰ بسته در مناطق زلزله‌زده و ۳۰۰۰ مورد نیز در دیگر مناطقاستان توزیع شده است.

وی با اشاره به نحوه شناسایی نیازمندان افزود: این بسته‌های غذایی در مساجد و توسط معتمدانی که در محله‌های اطراف شهر و شهرستان‌ها حضور دارند توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در مجموع ۴۸ هزار رقبه در سطح استان وجود دارد که این رقبات در اجاره مستأجران هستند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار