مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع ۵۵۰۰ بسته مواد غذایی بین مردم مناطق محروم استان از محل درآمد‌های موقوفات خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 10 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام آیت الله عباسیان اضافه کرد: ۲۵۰۰ بسته از این بسته‌ها در مناطق زلزله زده استان و مابقی نیز بین مردم مناطق محروم شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

عباسیان گفت: این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، کنسرو و... است و هر بسته بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان ارزش دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها در نقاط مختلف استان از چند روز گذشته آغاز شده، گفت: تلاش می‌شود تا این بسته‌ها تا آغاز ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان برسد.

عباسیان در مورد شیوه شناسایی خانواده‌هایی که این بسته‌ها در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت نیز گفت: این خانواده‌ها از طریق هیئت امنای مساجد استان شناسایی شده اند و تلاش شده خانواده‌های نیازمند مشمول این طرح شوند.

این مسئول در ادامه اشاره‌ای هم به اجرایی شدن طرح زائرین حرم حسینی به منظور اعزام زوار زیارت اولی به عتبات عالیات داشت و افزود: شنبه همین هفته (۱۵ اردیبهشت) یک کاروان ۲۶ نفره از محل عواید موقوفات استان کرمانشاه به مدت یک هفته عازم عتبات عالیات شدند.

عباسیان اضافه کرد: این زوار از بین خدام و افرادی که تاکنون به عتبات عالیات نرفته اند، انتخاب شده اند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به اعزام زوار زیارت اولی به مشهد مقدس از محل عواید موقوفات استان داشت و افزود: در قالب این طرح نیز از اواخر فروردین ماه امسال ۱۶۲۰ نفر در قالب هشت کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند که آخرین کاروان اعزامی نیز روز گذشته (۱۸ اردیبهشت) به استان بازگشتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه در سنوات گذشته هم اعزام زوار زیارت اولی را از محل عواید موقوفات استان به عتبات عالیات و مشهد مقدس داشته‌ایم، گفت: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر از این زوار عازم مشهد مقدس شدند و این آمار در مورد اعزام زوار زیارت اولی به عتبات عالیات در حدود آمار امسال بوده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار