رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی " ضیافت" ویژه ماه مبارک رمضان در کرمانشاه خبر داد و گفت: کمبودی در اقلام اساسی مورد نیاز مردم برای این ماه نداریم.
کد خبر: ۶۰۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 13 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رامین پهلوانی  اظهار کرد: طرح تشدید نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از 22 اردیبهشت آغاز شده و تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی از همکاری سایر بخش‌ها مانند تعزیرات حکومتی، بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن و ... در این طرح نظارتی یاد کرد و افزود: نظارت بر بازار در دو شیفت صبح و بعدازظهر و در قالب گشت‌های سیار انجام می‌شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه اولویت نظارت را با اقلام اساسی مورد نیاز مردم از جمله گوشت، مرغ، برنج، نان، خرما و ... اعلام کرد و یادآور شد: نظارت ویژه بر چلوکبابی‌ها، مراکز عرضه آش و حلیم و قنادی‌هایی که زولبیا و بامیه عرضه می‌کنند، خواهیم داشت.

پهلوانی تاکید کرد: فروشگاه‌هایی که مردم بیشتر از آنها خرید می‌کنند را نیز شناسایی کرده ایم و تذکرات لازم را برای رفاه حال مردم به آنها دادیم که مشکلی برای تامین کالاها و مواد غذایی مردم در ماه مبارک رمضان رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم نگرانی بابت کمبود اقلام اساسی نداشته باشند، زیرا تمام مایحتاج مورد نیاز مردم به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به برپایی نمایشگاه "ضیافت" ویژه ماه مبارک رمضان، بیان کرد: بازرسین ما در این نمایشگاه نیز حضور دارند تا از هرگونه تخلف جلوگیری شود.

پهلوانی گفت: هماهنگی لازم با اداره اماکن نیز انجام شده تا تعدادی از واحدهای عرضه کننده مواد غذایی برای رفاه مسافرین و بیماران در ماه رمضان باز باشند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار