مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: چهار پروژه نیمه‌کاره عمرانی در بخش فرهنگی واقع در ایناستان وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 13 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام رحیم جعفری از سفر قریب‌الوقوع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سید عباس صالح‌شریعتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته‌جاری به کرمانشاه سفر می‌کند.

وی تصریح کرد: دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمانشاه، بازدید از پروژه‌های بخش فرهنگی، سرکشی از زلزله‌زدگان استان و غبارروبی مزار شهدا دربرنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

چهار مجتمع فرهنگی و هنری در سرپل‌ذهاب با متراژ ۲ هزار و ۷۹۷ مترمربع، مجتمع فرهنگی و هنری دانش در ۲ هزار و ۲ مترمربع، مجتمع فرهنگی و هنری بیستون با متراژ ۲هزار و ۴۹۸ مترمربع و مجمتعم فرهنگی و هنری گواور با متراژ یک‌هزار و ۴۵۰ مترمربع از مصوبات اجرایی است که از سال‌ها قبل با وجود وعده مسؤولان این دستگاه اجرایی (درمدت خدمت در استان) به بهره‌برداری نرسید و دلیل آن کمبود اعتبارات عنوان شد.

گفتنی است، مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله خامنه‌ای واقع در شهرستان سرپل‌ذهاب از مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه در سال ۹۰ است

که سالن تئاتر ۲۰۰ نفره، سالن اجتماعات پنج هزار نفره در طرح آن پیش‌بینی شده و پیمانکار ضمن اشاره به لزوم تامین اعتبارات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح اینپروژه در نیمه نخست سال‌جاری خبر داده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار