رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در قانون رسیدگی به تخلف رانندگی برای توقف دوبله در معابر درون شهری مراکز استان‌ها ۳۰۰ هزار ریال و برای توقف دوبله در محل ایستادن ممنوع نیز ۵۰۰ هزار ریال جریمه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۰۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " فضل الله شیری " اظهار کرد: توقف دوبله عامل کندی حرکت و بی نظمی در ترافیک درون شهری و ایجاد ترافیک و کندی حرکت در شهرهاست.

وی ادامه داد: یکی از عوامل ترافیک زا و کندی حرکت خودروها در طول مسیر توقف خودروها در داخل شهرها، پارک دوبله است که مشکلاتی را برای رانندگان دیگر و مردم به وجود می آورد.

سرهنگ شیری تاکید کرد: توقف دوبله سبب بسته شدن مسیر، ایجاد حجم سنگین ترافیک و اتلاف وقت رانندگان می شود به نحوی که تردد به سختی و کندی صورت می گیرد و کاملا مصداق استخوانی در گلوی ترافیک شهری است.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: متاسفانه یکی از عادت های ناصحیح تعدادی از رانندگان زمانی است که برای تامین نیازهای خود در همان مکان اقدام به توقف و خصوصا توقف دوبله می کنند.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم تردد در معابر درون شهری از هرگونه توقف دوبله و یا توقف هایی که منجر به سد معبر می شود، پرهیز کنند تا شاهد روانی ترافیک در سطح شهرهای استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار