کرمانشاه- مسئول خدمات بیمه کشاورزی کرمانشاه گفت: ارزیابی خسارات وارده به محصولات کشاورزی استان کرمانشاه در حال انجام است و تعیین درصد خسارات به زودی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۶۰۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 14 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،صابری  اظهار داشت: بررسی و ارزیابی خسارت های وارده به محصولات کشاورزی استان کرمانشاه به وسیله کارشناسان در حال انجام است و تعیین درصد خسارات به زودی مشخص می شود.

صابری افزود: دو نوع خسارت به محصولات کشاورزی در سطح استان اتفاق افتاده که یکی خساراتی است که اواخر سال گذشته به دلیل تاخیر در بارندگی های پاییز و زمستان اتفاق افتاد.

مسئول خدمات بیمه کشاورزی استان کرمانشاه گفت: نوع دیگر خسارت، خساراتی است که در سال جدید از فروردین ماه بر اثر بارش ها و وقوع سرمایی که در سطح استان داشتیم، اتفاق افتاده است.

وی در خصوص خسارات در مرحله اول گفت: در پی در تاخیر بیش از ۵۰ روز در بارندگی ها این خسارت ایجاد شد که شامل خسارات عمومی است و تا پایان فصل زراعی تعیین درصد خسارات انجام می‌شود.

صابری در خصوص خسارات ناشی از وضعیت خاص آب و هوایی امسال نیز گفت: این خسارات در تقسیم بندی جزو خسارات انفرادی است و کار بررسی و ارزیابی خسارت‌ها توسط کارشناسان انجام شده و تعیین درصد خسارات نیز انجام می‌شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار