معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از تدوين برنامه اي جامع براي رسيدگي دقيق به وضعيت مستاجرين شهرهاي زلزله زده استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 15 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ مهرداد سالاري افزود: مسائلی که در خصوص وضعيت مستاجرين اين مناطق مطرح مي شود، بسیار بسیار مهم است لذا با توجه به زمان كمي كه وجود دارد بايد اين موضوعات را سريعاً پيش ببريم.

وي با تاكيد بر ارائه راهكار از سوي راه وشهرسازی براي تصميم گيري راهبردي جهت حل مشكلات مربوط به وضعيت مستاجرين اين مناطق، تصريح كرد: برنامه این بوده که کسانی مستاجر هستند شرایطی در راستاي تامين حداقل زمینی براي اين عزيزان فراهم شود و به صورت مجموعه مسکونی و با مديريت راه وشهر سازي در قالب تعاونی، گروه یا هیئت امنایی ساماندهی شوند.

مهندس سالاري خاطرنشان ساخت: زمین هاي مورد نياز بايد سريعاً تامین و تلاش كنيم تا اين زلزله براي افرادي كه دچار مشكل هستند به يك فرصت تبديل شود و براي شهر سرپل ذهاب قرار براین شد ابتدای ورودی شهر سرپل ذهاب توسط سازمان ملی زمین و مسکن تملک و سریعا مراحل قانونی الحاق وتغییر کاربری آن انجام شود.

وي ادامه داد: در قصر شیرین هم یک سري پلاک های تفکیکی در شهر موجود است كه قرار شد راه وشهرسازی این تعداد اين پلاك ها را مشخص و ساماندهي كند و عمليات اجرايي آنها در قالب مجموعه هاي 4 طبقه يا هر نوع ديگري كه مدنظر است، شروع شود.

وي با تاكيد بر شناسايي افراد مستاجر در اين مناطق گفت: هر كدام از اين برنامه ها یک پروزه زمان براست لذا در خواستی که داشتيم اين است كه امروز به یک همفکری كلي برسيم و در اين جلسه بايد وظایف هر دستگاهی وهر بخشی به صورت دقيق تعریف شود تا تصميمات مهم و اثربخشي براي حل مشكلات مستاجرين مناطق زلزله زده اتخاذ شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار