نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس با بیان اینکه برجام تاکنون هیچ سودی برای ایران نداشته است، گفت: طرف‌های اروپایی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند چراکه در برابر تهدیدها و تحریم‌های آمریکا کوتاه خواهند آمد.
کد خبر: ۶۰۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 22 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛سیدجواد حسینی‌کیا اظهار داشت: بودن یا نبودن آمریکا در توافقنامه برجام هیچ تفاوتی نمی‌کند چراکه آمریکا هیچگاه به تعهدات پایبند نبوده و ما می‌بینیم تحریم‌های آمریکایی ایران همچنان وجود دارد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس با بیان اینکه دولتمردان ایرانی نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شوند، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند «به آمریکا اعتماد نکنید» نباید به آمریکا اعتماد می‌کردیم تا نتیجه اعتماد اینگونه شود.

وی با اشاره به اما و اگرهای حضور اروپاییان در برجام، بیان کرد: درباره مذاکره با سه کشور اروپایی هم نمی‌توان به آنها اعتماد کرد مگر اینکه برای هر قرارداد تضمین‌های واقعی و عملی گرفته شود زیرا احتمال عدم پایبندی آنها به توافق نیز وجود دارد.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه برجام تاکنون هیچ سودی برای ایران نداشته است، عنوان کرد: از این به بعد هم این توافقنامه هیچ سودی برای ایران نخواهد داشت و طرف‌های اروپایی نیز به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند زیرا در برابر تهدیدها و تحریم‌های آمریکا کوتاه خواهند آمد.

‌وی با اشاره به اینکه خروج ترامپ از برجام موجب بی‌اعتمادی جهانیان شد، گفت: تمام مردم دنیا دریافتند که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و تنها به تحقق اهداف و منافع استکباری خود می‌اندیشد و به هیچ‌یک از تعهدات بین‌المللی پایبند نمی‌ماند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار