سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و معدوم سازی بیش از ۶۰۰ کیلوگرم احشاء مرغ بی هویت در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 23 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان کرمانشاه؛ دکتر صیاد غلامی با اعلام این خبر افزود: براساس گزارش‌های مردمی اکیپی به سرپرستی دامپزشکی عازم محل شد و با مقادیر زیادی سنگدان، دل و جگر مرغ مواجه شدند.

او اعضاء این اکیپ را شامل دامپزشکی، شبکه بهداشت، اجرائیات شهرداری، محیط زیست و بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه عنوان کرد و گفت: فرد خاطی در محوطه آپارتمان محل زندگی خود مقادیر زیادی سنگدان، دل و جگر مرغ را داخل چندین سبد داخل حیاط و خارج از یخچال انبار کرده بود.

وی با بیان اینکه فرد متخلف قصد داشت سنگدان‌ها را تبدیل به گوشت چرخ کرده کند، تصریح کرد: کلیه محموله یاد شده به طور کامل ضبط و به صورت بهداشتی امحاء شد.

دکتر غلامی تبدیل سنگدان مرغ به گوشت چرخ کرده را مصداق بارز غش در معامله و تخلف بهداشتی دانست و اظهار کرد: با خاطیان در این ارتباط برخورد قانونی می‌شود.

این مقام مسئول سنگدان و آلایش خوراکی مرغ فاقد ارزش غذایی لازم دانست و تصریح کرد: گوشت می‌بایست در حضور مشتری چرخ شود و مردم حتما از خرید گوشت از پیش چرخ شده خودداری کنند.

او به شهروندان توصیه کرد گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و هرگونه تخلف بهداشتی را با تلفن ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ دامپزشکی اطلاع دهند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار