مدیر امور تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از راه اندازی هشت رشته جدید در این دانشگاه خبرداد.
کد خبر: ۶۱۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 24 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،غلامرضا سالمیان ، با اشاره به صدور مجوز راه اندازی هشت رشته جدید در دانشگاه رازی توسط دفتر گسترش آموزش عالی وزارتعلوم، اظهارکرد: از این تعداد هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته نیز مربوط به مقطع کارشناسی است.

وی افزود: چهار رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک، روانشناسی تربیتی، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و جامعه شناسی انقلاب اسلامی از جمله اینرشته‌ها هستند که در زیرگروه علوم اجتماعی و در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی خواهند شد.

مدیر امور تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی تصریح کرد: همچنین مجوز راه اندازی مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک در مقطع کارشناسی ارشد در زیرگروه فنی ومهندسی صادر شده است.

سالمیان با بیان اینکه دانشگاه رازی در رشته زبان و ادبیان فارسی گرایش روایی در مقطع ارشد زیرگروه علوم انسانی نیز امسال جذب دانشجو خواهد داشت، گفت: آمار اجتماعی واقتصادی در زیرگروه علوم دیگر رشته مقطع ارشد دانشگاه رازی کرمانشاه است که مجوز راه اندازی آن را گرفته ایم.

وی تاکید کرد: در مقطع کارشناسی نیز رشته مهندسی نفت درزیرگروه فنی و مهندسی راه اندازی می‌شود.

مدیرامور تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی خاطرنشان کرد: از ابتدای نمیسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این هشت رشته جذب دانشجو خواهیم داشت.

به گفته این مسئول درحال حاضر در ۱۳۵ رشته کارشناسی ارشد و ۶۱ رشته مقطع دکتری در دانشگاه رازی دانشجویان مشغول تحصیل هستند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار