دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی علاوه بر افزایش امنیت، منجر به رضایتمندی شهروندان نیز شده است.
کد خبر: ۶۱۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 10 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،"محمد حسین صادقی" در نشست با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری های شهرستان کرمانشاه، گفت: امنیت یکی از مهمترین مولفه های رشد و توسعه جامعه در زمینه های اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی محسوب می شود.

وی با اشاره به این که، پیشگیری از جرم هدف مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است، بر افزایش تعامل این دو دستگاه در زمینه های آموزشی، قضائی و انتظامی و همچنین پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تاکید کرد .

دادستان کرمانشاه با بیان این که هدف دستگاه هاي متولی امنیت، به ارمغان آوردن جامعه اي آرام براي شهروندان است، خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه قضایی با نيروي انتظامي اقدامي در راستاي تحقق اين هدف والا و تاثیر گذار است.

وی در پایان با تجلیل از تلاش های کارکنان و پرسنل انتظامی کرمانشاه، مجموع اقدامات پلیس را موجب رضایتمندی مردم دانست و گفت: زمانی که مردم مشاهده می کنند که ماموران انتظامی با اقتدار از حقوق آن ها دفاع می کنند دلگرم شده و برای افزایش این امنیت با ان ها همکاری می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار