طی مراسمی در دفتر امام جمعه کنگاور از ۱۵ کودک زیر ۱۲ سال دارای مشکلات جسمی و حرکتی و اختلالات ذهنی تحت پوشش بهزیستی شهرستان توسط آستان قدس رضوی با اهدا هدایای نقدی و غیرنقدی دلجویی شد.
کد خبر: ۶۱۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 11 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایکنا،امیر افشاری‌زاده، نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان کنگاوراز برپایی مراسمی به منظور دلجویی از مددجویان بهزیستی در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: طی مراسمی در دفتر امام جمعه شهرستان کنگاور برگزار شد از تعداد ۱۵ کودک زیر ۱۲ سال دارای مشکلات جسمی و حرکتی و اختلالات ذهنی تحت پوشش بهزیستی شهرستان با اهدا هدایای نقدی و غیرنقدی دلجویی شد.

وی افزود: آستان قدس رضوی در مسیر کمک به کودکان با مشکلات یاد شده تحت حمایت بهزیستی با ارسال کمک‌های نقدی قصد دارد تا ذره‌ای از آلام آنان را بکاهد.

افشاری‌زاده اظهار کرد: در راستای یاد شده با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان نسبت به شناسایی این کودکان اقدام و درخواست کمک برای خانواده آنان را به آستان قدس رضوی ارسال کردیم.

نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان کنگاور تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارسالی در دو نوبت با برگزاری مراسم در اختیار خانواده‌های هدف قرار گرفت.حمایت آستان قدس از مددجویان بهزیستی کنگاور

وی به ارسال بسته‌های حمایتی آستان قدس در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: یکی از فعالیت‌های آستان قدس رضوی بحث محرومیت‌زدایی از چهره خانواده‌های نیازمند است که اکنون در این شهرستان با حضور امام جمعه، اعضاء ستاد نماز جمعه و خیرین در این راستا در کنگاور اقدام شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار